Badkar vs tvättmaskin eller båda?

Har nu suttit halva natten och kollat på olika badkar. Det bästa vore om det fanns ett badkar som var 120 cm långt (det blir kort, men betydligt längre än ett sittbadkar på 105 cm) för då får man in tvättmaskinen bredvid. Jag vet som sagt inte hur långt är mellan tvättställ och väggen mittemot och vart elementet riktigt sitter. Men min förhoppning är ju att man skall få plats med ett fullstort badkar och en tvättmaskin på sidan, (tänk tvättkorgen hos farmor och farfar) typ så. Men det lär väl inte gå.........


Kommentarer
Moster

Jag har lösningen på det här problemet!!!
Du köper ett fullstort badkar och så tvättar du i badkaret. Det blir enklare så än om du köper en tvättmaskin och så ska du försöka komma in i den när du vill bada. Bra förslag eller ;)

2012-10-14 @ 10:18:31
takeadeepbreath.blogg.se

Hahah, känner att det plötlsligt blev väldigt jobbigt att tvätta :P Jag kanske kan tvätta när jag badar?

2012-10-14 @ 12:17:43
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/
Moster

Absolut, då sparar du både tid och vatten. Även tvättmedel och schampoo. Men tänk på att inte använda tvättmedel med blekningsmedel i. Eller varför inte det är snyggt att vara blek tycker en kines.

2012-10-15 @ 01:45:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0