Kakeldekor

Funderar på det här med kakeldekor, badrummet har ju som sagt gulbård eller vad man skall kalla det. Jag är nu sugen på att köpa vitkakeldekor och sätta på de gula, så att badrummet blir helvitt. Jag ska ju nämligen ha lila och grå handdukar så matchar ju inte så bra med gult. Min första tanke var att ha grådekor, men tror att det blir mer stilrent med vitt. Frågan är om det kommer att den vita färgen kommer att skilja sig mycket? Och blir det för tråkigt med bara vitt? Ska jag vara helt ärlig så är den största anledningen till att jag inte vill ha de gula att det påminner för mycket om solgården. 
 


Kommentarer
Nettan

Svart kan nog oxå bli bra :-)

2012-12-19 @ 21:49:33
Moster

Löfbergs lila= lila och gult = Färjestad :-)

2012-12-20 @ 03:19:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0