Dag två

Vi lastade släpvagnen med det som var rivet medan vi väntade på att de skulle ringa från DHL och säga att de skulle komma med köket. Vi hann fylla släpvagnen medan vi väntade. Sen så kom de äntligen med köket och då sa de att bänkskivan aldrig skulle gå utan att vi skulle vara tvungna att hyra en skylift. Men det löste Sandströms och Emil och upp kom den utan problem.När vi hade burit upp 1020 kg  kök så åkte Pelle och Robin och slängde det som vi hade lastat på släpvagnen och Tommy, Emil och jag rev skafferiet och resterande av garderoberna i hallen. När de kom tillbaka med släpvagnen så fyllde vi den igen med bråte. Sen så passade Emil och Robin på att ta bort golvet i köket när de ändå höll på. Så nu står släpvagnen i garaget fylld med en massa skräp och väntar på att den ska bli tömd. 
 
Jag min klantarsel klev på 3 spikar, så nu har jag svinont i foten. Imorgon tar vi vilodag och väntar på att byggmästaren skall komma hem och styra vad vi ska göra. 


Kommentarer
Moster

Du borde ha förstått efter första gången att det gör ont att kliva på en spik och inte göra det två gånger till ;)
Det går undan i din nya lya, kul att du lägger ut bilder så jag också får vara med och renovera :-)

2012-12-06 @ 02:38:36
Moster

Du borde ha förstått efter första gången att det gör ont att kliva på en spik och inte göra det två gånger till ;)
Det går undan i din nya lya, kul att du lägger ut bilder så jag också får vara med och renovera :-)

2012-12-06 @ 02:38:38
Moster

Tydligen trodde jag att du inte förstod det första inlägget så jag la in det två gånger eller så är jag dement :-P

2012-12-07 @ 02:33:00
Jessica

Heheh ;) ja vem vet?

2012-12-08 @ 11:22:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0