121218

Natt 1/2 är gjord och en natt har nog aldrig gått så här fort, plötsligt var klockan 06:00 och jag hade inte hunnit göra allt som jag ska göra innan dagen kommer klockan 07. Tur man är van vid dator så att det går ganska snabbt att dokumentera, men frågan är ju om man kommer ihåg allting vid den där tiden på morgonen. Imorgon när jag kommer hem så blir det bara någon timmes sömn innan jag ska åka till Lillis och baka stompa. Vi får se hur det går i år, vem svär mest? Hur mycket mjöl hamnar på golvet?
 
Så här såg det ut ifjol
 
Hur det går i lägenheten? Ja helt seriöst så vet jag inte riktigt. Har inte varit ner och kollat, men vad jag har förstått på pappa så har han spacklat och igår försökte de lösa det med elen. Men hur det har gått annars vet jag inte. Beställde dörrar i lördags och tänkte väl åka och köpa golv och kakel på torsdag. Vill ha typ allt köpt nu eftersom jag kommer att jobba som en gris ett tag framöver, tror jag snittar runt 50 timmar nu de närmsta veckorna, men sen har jag glidar veckor i slutet. Sitter och klurar på min kinaresa också, om typ 4 veckor så vet jag förhoppningsvis hur det blir med fortsättning på avdelningen. Dock så låter det på alla andra som om det redan är klart, men jag tänker inte ta ut något förns jag har skrivit på papprerna. 


Kommentarer
Moster

Då kanske man kan vara med på Skype så jag kan stötta er i erat bak :-)

2012-12-19 @ 03:19:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0