Söndag

Idag har jag inte gjort mycket, sov länge och sen for vi ut på Alnö för en liten mini julafton med den godaste jullunchen jag har ätit på länge, västerbottenpaj, bacon, ceasarsallad med extra krutonger. Sen svängde vi in till mormor och morfar och hälsade på och skottade lite innan vi for hem. Hann knappt hem innan vi for till Granlo med lite godis som ska ner till Kina. NU ska jag ta och se sista avsnittet av Allt för Sverige sen ska jag hoppa i säng så jag orkar med sista dagen i skolan för i år.


Kommentarer
Moster

Var det en äkta Cesarsallad??? Med kyckling i ;)

2011-12-19 @ 01:41:52
Anonym

Nej det var bara sallad, ost och gegga :-)

2011-12-19 @ 11:59:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0