Onsdag

Det var en lång och besvärlig natt, men tillslut så fick jag gå hem, var as trött och det var mörkt efter vägen, inga lysen efter vägen förns vid Kovland. Kom hem och tänkte gud så skönt att få sova, men vem svänger in på gården samtidigt som mig? Jo jävla ML bygg, så de har hållt på nere i lägenheten halva dagen. Vid halv ett gav jag upp och klev upp och bestämde mig för att åka med farmor och farfar och handla, jamen tro på fan att fanskapet åker strax innan. Var in på bolaget och fick med mig några flaskor hem till nyår, om det nu blir nå dricka då. Farmor och farfar ville fika så vi var in på eclair och där hade de en as god mousse, mjölkchokladmousse och passionsfruktsmousse, var en fin kombination måste jag säga. Nu ska jag sova någon minut så jag orkar med hockeyn ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0