musikhjälpen

2008: 3 016 247 kronor
2009: 5 748 442 kronor
2010: 12 236 417 kronor

I år har de hittills fått in 7 319 955 kronor (det rullar in pengar hela tiden) och då har man inte räknat med alla auktioner som ligger ute, bland annat en michael jacksson skiva som budet är på 2 miljoner. Det som har lägst bud för tillfället är en Timrå-tröja. Blir spännande att se vad de slutar på i år. Tycker för övrigt att Jason borde vara med varje år, han kör ju sitt 3:e år nu och har nästan varit med från början. Antar att jag inte skulle ha brytt mig lika mycket om jag inte hade jobbat natt och suttit och tittat på de 8 timmar. Nä nu måste jag hoppa i säng och sova lite, har fortfarande inte gått och lagt mig sen jag jobbade natten, så jag har i princip varit vaken sen i onsdagsmorse, men det konstiga är att jag inte är speciellt trött.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0