Man kanske gör så

Idag när jag var på vårdcentralen så reagerade jag på några saker. Läkaren tvättade inte innan han spruta in bedövning, han använde samma nål till den under bröstet och den på halsen. Han spritade inte händerna en enda gång som jag var hos han, och då bytte vi ändå rum så han tog i dörrhandtag. Sen så hade han inga handskar på sig heller, det hade inte hans handledare som kom och hjälpte till heller. Men jag vågade inte säga något, man blir lite rädd när man ser nålen, även fast man vet att den inte är farlig. Hoppa det är den bra sköterskan som jobbar ikväll, så jag kan fråga henne om hon har något mepore eller något som jag kan få byta, för det har blött igenom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0