Jag måste få spy lite galla

Har suttit och läst och snackat om artikeln som vi ska ha på tentan på onsdag, och ingen verkar glad över den. Det som vi har hittat och kommit fram till är att typ ingenting stämmer i artikeln, de säger en sak där och en annan sak där. Så vi undrar hur i helvete den kunde få publiceras och vad lärarna tänkte när de valde den här artikeln? Börjar fundera på om de ens har läst igenom artikeln eller om de bara har valt den genom slumpen och strunta i att läsa den. Hur som helst är jag less och jag vet inte vad jag ska plugga på, så jag lägger ner skiten och får ta det på onsdag. Får ju tydligen ha med mig boken dit, så får väl sitta och bläddra som ett svin i den i värsta fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0