Jag hade ganska mycket

Jag kunde inte hålla mig utan jag var tvungen att titta vad jag har, så jag vet inför den dagen jag skall flytta hemifrån.
  • 6 st rosa glas
    6 st rosa tumbler glas
  • 8 st turkosa tumbler glas
  • 6 st orangea tumbler glas
  • 1 st blå tumbler skål
  • 1 st flingsaltsskål
  • 6 st whiskeyglas
  • 1 st våffeljärn
  • 32 delar gense rejka bestick
  • 2 st (likadana) stavmixrar
  • 1 st tändare
  • 8 st stora ivita fyrkantiga tallrikar
  • 8 st små vita fyrkantiga tallrikar
  • En jävla massa vinglas
  • 1 set med färgglada snapsglas
  • 1 st karaff med blomma
  • 8 st glas med blomma
  • 1 st toalettborste
  • 1 st visp
  • 1 st slickepott
  • 6 st cocktailglas
  • 1 st salladsskål med blomma
  • 1 st as stor skål/fat
  • 1 st stekpanna
  • 1 st blender
  • 3 st skålar
  • 1 st tårtspade
  • 1 st kakfat
  • 1 st rosa liten resväska
  • 1 st limegrön mellan resväska




Kommentarer
Moster

Det är bara en egen lya som saknas :P

2011-12-12 @ 14:58:02
Jessica

Precis, den lilla detaljen ;)

2011-12-12 @ 15:02:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0