Har gått förbi flera speglar inatt och nu ...

Har gått förbi flera speglar inatt och nu tycker jag att min hårfärg är riktig snygg. Tog 3 dagar innan jag vande mig, men nu är jag supernöjd. Det är - 4 grader ute och Heinz ser jättekall ut, men jag längtar ändå tills jag får sätta mig i han och åka hem. Just nu funderar jag på hur jag ska komma ihåg att gå in på väster när jag slutar och titta om jag verkligen jobbar 7-21 både lördag och söndag eller om det har blivit något galet. Sen ska jag hem och sova för att 13:15 sitta på vårdcentralen på dropp in. Nu ska jag gå och se om tidningen har kommit. Har precis sett säsong 2 av en annan del av Köping, man kan inte annat än älska de.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0