Första juni

Tog en promenad ner till stan imorse för att möta Jenny och fixa opponeringen. Det var så fint väder så att vi satt ute och gjorde vårt bästa för att inte låta negativ. När vi tyckte att vi var klar så köpte vi glass och satt och njöt ett tag till i solen. Sen skulle jag gå och byta mina skor, men det gick inge vidare så nu måste jag ut på birsta och försöka byta där. De är ju bara 6 dagar gamla så borde inte vara något problem egentligen. Sen har jag kollat upp böcker till nästa kurs, 1522 kronor skulle det gå på, och då köper jag bara 1/3 av böckerna. När jag sökte på ISBN-numret på en av böckerna som kom den här boken upp, och den tror jag inte vi ska läsa, om det inte är något nytt i kursen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0