Strul

Efter lite drygt två veckor så fick jag äntligen mitt brev från kommun med inloggnings uppgifter. Så jag tänkte det är lika bra att jag gör det på engång. Började med kommunens hemsida, kom inte in. Ringde servicedisk och hon sa att jag inte fanns med. Efter ett tag så sa hon nu att jag skulle kunna logga in. Men det kunde jag inte eftersom man tydligen måste sitta vid en av kommunens datorer första gången man loggar in. Så då fick hon logga in först och sen jag, och allt blev frid och fröjd. Tills jag skulle logga in på time pool. Då funkade inte det, så då fick jag ringa rop, tillslut så kom jag in och vi la på. Sen så kommer det upp att jag inte är registrerad på någon arbetsplats. Så då var det bara att ringa upp igen och säga det, så efter ytterligare 10 min så kunde jag göra mig som tillgänglig. Nu fryser jag så nu ska jag gå och bada.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0