Slö

Imorse så vaknade jag av att jag drömde att jag var med i robinson, men det var inte vilken robinson som helst utan robinson i en stockholms förort, dock har jag ingen aning om hur det gick för mig för jag vaknade. Nu så ligger jag och funderar på om jag ska orka pallra mig bort till farmor och farfar eller om jag ska ge mig ut till birsta?

Fast helst av allt skulle jag vilja lägga mig och sova ett tag, jag har inte varit riktigt mig själv sen jag kom hem från Göteborg, det är nog norrlandsluften som spökar ;) Nu snöar det ute, men jag vet inte om det är så mycket som alla säger, eller är det bara här?


Kommentarer
Pelle

Ge dig inte ut efter vägarna om du inte absolut måste. Gå till 100 istället;)

2010-01-27 @ 14:33:58
URL: http://lokpelles.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0