Fjärde januari

03:00 vilken jävla tid att spela en match på egentligen ;) Jag är vaken iallafall och har planer på att se matchen, får se hur det blir med sömnen framåt fem men mitt mål är att se hela matchen iallafall. Jag tror dock att det kan bli väldigt jobbigt, något säger mig att USA kommer vinna med 3-2. Jag får väl se om mina föräldrar vaknar och ska se matchen eller om de hoppar över den. Fast jag är inte riktigt säker på att de sover för jag hör inga snarkningar.

Det verkar inte vara så många andra vakna nu iallafall, ser ganska svart ut om man kollar ut, men jag vet att Vicki ligger vaken och ska se hockeyn iallafall =) Så helt ensam är jag icke.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0