Femte januari

Grattis mamma och pappa på bröllopsdagen =)
Idag fungerar jag lite bättre som människa, men känner mig fortfarande seg. Klockan 10 så åkte jag till Jenny för att försöka komma någonstans med rapporten och vi kom fram till att jag ska hem och gräva lite mer om hälsa, men ändå så är vi en bra bit på väg. Hon avslöjade för mig att resultatet på läkemedelsberäkningen hade kommit in, så nu vill jag veta om jag spikade det eller om jag hade ett fel. Men det lär jag väl få veta om några veckor kanske?

Nu så väntar jag på att de ska komma med thaimat så att vi kan äta någongång, och jag tycker faktiskt lite synd om farfar som blev blåst på sin korv idag. För jag har en känsla av att thai inte tillhör några av hans favoriter.


Kommentarer
Mamma

Tack och grattis själv!

2010-01-05 @ 20:25:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0