tvåtusentio

Nu är det tvåtusentio, herregud, jag börjar bli gammal. Idag så är jag väldigt trött, men jag är ganska nöjd över att jag kom iväg till Jenny och gick igenom lite grejer med artikeln. Men så mycket mer har det inte hänt idag, det är tillochmed så att jag gruvar mig för att gå och hämta dricka, men jag är så jävla törstig så jag måste snart gå. Sen är det sängen som gäller, och sova sova sova.

Imorgon så är det hockeycup som gäller, och jag har något i bakhuvudet som säger att jag ska gå dit om det har slutat snöa. Jag är ganska less på all snö som har kommit nu, man blir så blöt om fötterna.

2002

2003


2004


2005


2006


2007


2008


2009





Kommentarer
Nettan

Den sista frisyren var väl sisådär;))

2010-01-01 @ 22:14:06
Jessica

Haha tycker du inte att jag passar som susan boyle? det var vad alla kallade mig iaf ;)

2010-01-01 @ 22:15:38
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0