2009

I Januari så skulle vi ha åkt till Kina för att fira mamma och pappas 20(?) bröllopsdag, men då de ställde in flyget hem så åkte vi till Tallinn istället.



Februari
Oskar föddes och Håkan spelade på stadshuset


Mars
Jag och mamma åkte till Paris på en snabbvisit.
Klicka för att stänga bilden

April
Det var konstigt väder, ena veckan snöstorm och nästa vecka så brände man sönder sig. Jag köpte mina skor till studenten 



Maj
Det var mösspåtagning och man började inse att studenten närmade sig när vi åkte ner till Tyskland.



Juni
Jag och Olivia var till Göteborg och jag tog studenten


Juli
Jag jobbade och stog i och hade inte tid för något annat, men jag hade tur som hade lediga dagar när Kalixborna kom förbi.



Augusti
Jag var på bio med mamma, pappa, Nettan, Pelle och Vicki, undra om det hänt förut? Jag slutade och jobba och bakade en massa kakor. Vår resa till Kiruna blev inställd då jag fick veta att jag hade kommit in på sjuksköterskeprogrammet i Östersund.



September
Vi åkte ner till Göteborg för att gå på Håkan och se IFK Göteborg spöa Hammarby.


Oktober
Jag bestämde mig en morgon för att måla om mitt rum.



November
IFK Göteborg lyckades inte ta hem SM-guldet =( Men jag spelade en låt hela dagarna.


December
Jag och mamma körde julkalendermarathon. Jag var grymt trött och orkade knappt med någonting.



Kommentarer
Mamma

Snygg bild på Eiffeltornet, men det får mig att tänka på den läskigt mörka parken vi passerade på väg därifrån.... Huvva

2010-01-02 @ 01:22:54
Jessica

Ja men vi fick ju oss en liten springtur iallafall ;)

2010-01-02 @ 13:48:23
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0