Andra januari

Imorse så var mamma in och väkte mig och sa att matchen börjar om en timme, bra tänkte jag och klev upp och skulle precis börja tvätta håret när hon säger, den börjar visst om 20 min. Då var det bara att försöka få upp håret i någon slarvigknut och hitta nå kläder och åka till gärde. 

Charllie och de vann mot Husum med 5-4 och spelade 1-1 mot härnösand. De spelar igen om en halvtimme mot Sundsvall, men den matchen orkar vi inte åka och kolla på, för vi sitter och kollar på Luleå - Skellefteå nu. Just nu leker allt, för Luleå leder med 3-1 och Modo leder med 6-2 över Södertälje. Dock så verkar Skellefteå vara pågång nu =/

Så nu hoppas vi att det här håller och att Timjå förlorar ikväll =) då är kvällen perfekt. Annars händer det inte så mycket, jag försöker komma på hur jag ska orka se JVM-semifinalen imorgonnatt samt orka gå upp till skolan på måndagmorgon. Annars har det inte hänt så mycket mer idag, förutom att jag har sett två bilar krocka.




Just nu så ligger Jesper i min säng och kollar på en säsong av Simpsons. Jag tror att han har blivit Simpson smittad av sin bror och kusin.



Kommentarer
Pappa

Japp timjå förlorade :)

2010-01-02 @ 22:43:36
Jessica

Hur ska vi fira det då?

2010-01-02 @ 22:44:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0