100123

Jag kom ner 2 minuter innan jag skulle ha varit här igår. Igår så var vi lite trött så på kvällskvisten bestämde vi oss för att gå ut och ta en liten promenad, den lilla promenaden varade i 2½ timme. När vi kom hem så började Olivia pumpa upp madrassen och 2 timmar senare var den uppblåst så då gick vi och la oss.

Idag när vi vaknade så sken solen och man fick riktiga vårkänslor, så vi drog på oss skorna och gick mot nordstan. Där var det mycket folk, så vi handlade det vi skulle och sen gick vi och köpte mat och började traska hemåt, dock så tog vi en líten omväg, och när vi väl kom hem så ville jag amputera mina fötter.


Det krävs en chalmerist för att komma på den idéen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0