Sug!

Idag har jag lärt mig att suga med en sug. Men det var lite knöligt eftersom inte dockan kunde öppna munnen. Sen fick den lite syrgas som tack för att jag fick gräva han i munnen och råkade skruva av honom/henne handen. Sen så åkte jag och pantade flaskor för fulla muggar, innan jag åkte och hämtade mamma och vi handlade lite.

Efter det så har det blivit soffläge, Vicki kom förbi en snabbis förut =) Jag har tydligen kommit i en lite 20-års kris eller något för imorgonbitti ska jag och träna, sen så är jag sugen på att testa på yoga också. Vet inte om det är något för mig men jag har fått för mig att jag ska tycka att det är kul.
Jag är less på all kyla nu, så ge mig vår!


Kommentarer
Nettan

Träna och yoga..vad har hänt..har du tagit tempen? Jag blir lite orolig ;)

2010-02-24 @ 22:25:21
Pelle

JAAAA GE OSS VÅR NUUUUUUUU!!!!!!!!!!

2010-02-24 @ 22:36:14
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Jessica

Tror det är en allvarlig 20-års kris =O

2010-02-24 @ 22:55:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0