Torsdag

Idag så har jag varit och lunchat med Joss på coffee house, vi kom fram till att vi är bäst på lyckohjulet och att det inte gör något om man missar ett år av våra bästa år, man skulle ändå hänga med. Efter två timmars lunchen så tog vi en sväng på stan, men jag vet inte om vi köpte något.
Nu så ligger jag i soffan och kikar på tv, är trött som en gnu men ska inte gå och lägga mig än, för imorgon så ska jag sova tills jag vaknar, förhoppningsvis blir klockan mer än 7:30. Vi verkar ha en tung svenskdag i dag, ingenting verkar vilja gå vår väg..


Kommentarer
Pelle

Jag sover alltid tills jag vaknar jag!! ;)

2010-02-18 @ 21:21:00
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Jessica

Det gör jag också iof, men oftast är det något som väcker mig =( Men igår när jag skulle sova ut, så vaknade jag 06:45 men kunde pina mig till 8:30.....

2010-02-20 @ 23:05:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0