Tisdag

Vilken dag, först fick jag veta att jag hade klarat tentan som jag aldrig trodde att jag skulle klara, så nu blir det praktik på skottsundsbacken i 4 veckor. Sen så fick jag en grej från Vancouver, nämligen 12 paket maccaroni & cheese från Cathrine, Mårten och grabbsen. Jag vet vad jag ska äta till frukost imorgon innan jag ska upp på KTC iallafall ;)

Nu så håller pappa och Robin på och bär upp sängarna och de säger att de är jävligt tunga, men det skiter jag i, för jag får sova i en riktig säng inatt =) Nu ska vi åka och käka tror jag, sen ska jag nog gå och sova känns det som.


Kommentarer
Nettan

Vad skönt ni kommer att sova inatt nu:))

2010-02-23 @ 19:11:17
Jessica

Oja att vi kommer =) Jag gick ju och la mig i mina nya sängar klockan 6 imorse, så då somnade jag äntligen =)

2010-02-23 @ 20:07:18
Jenny

Jag tyckte du såg lite piggare ut idag än tidigare i veckan iaf :)

//Jenny

2010-02-24 @ 18:06:14
URL: http://kolban.blogg.se/
Cathrine

Glad att du tyckte om M&C....

2010-02-25 @ 09:04:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0