tionde februari

Nu kommer det bli ett klagoinlägg. I tre dagar så har jag haft huvudvärk och mått illa och haft ett slags yrsel eller vad man ska säga, man är närvarande fast man inte är det. Man ser att människor pratar men man hör inte vad de säger, värst är det när någon pratar med dig och du ser att läpparna rör sig men det enda du hör är ett pip-ljud och hela världen snurrar.

Kanske ska tillägga att det inte är första gången som jag har det, men förut har det bara varat några timmar, och det känns inte som migrän för då ska man ju vara ljuskänslig och det är jag inte. Förhoppningsvis är det bara en släng av spänningshuvudvärk, men jag har bestämt mig för att om det inte är bättre på måndag så ska jag ringa och få en tid på vårdcentralen eller något.
Jag hittade lite bilder från webcamen, bilderna är från 2004-2005 står det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0