Lördag

Inatt så såg jag hela curlingfinalen, och det som förvånar mig mest är att jag tyckte att det var intressant. Kanske var det bara för att det var en OS-final, eller så har jag börjat tycka att det är intressant.

Just nu sitter jag och tittar på bronsmatchen och läser bauhaus reklamen. I den så finns det grillar och massa växter, vilket får mig att tro att det snart är sommar, sen tittar jag ut och ser att det är 3 grader kallt och en massa snö. Så då blir jag deppig och får för mig att det aldrig ska bli vår någon gång.

Idag har jag varit barnvakt och det gick prima pannkaka tycker jag, och han verkade nöjd också. Väldigt enkelt att vara barnvakt åt, bara låta han hålla på med mitt hår så är det lugnt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0