Fredag

Igår så kom jag hem halv tolv efter att ha varit ute och flängt hela dagen. Men det gick bra tyckte jag och de måste föräldrarna också ha tyckt för de frågade om jag kunde ställa upp någon mer gång. Idag så sov jag tills jag vaknade, skönt att inte behöva vakna av någon klocka.

Sov till tio och då bestämde jag mig för att följa med till stugan för att skotta. Det är något jag ångrar nu, för nu har jag så ont i bena så jag vet inte vad. Så det är tur att man inte går i nästan 1 meter snö varje dag. Nu så funderar jag på att gå och sova, men ska nog vänta tills mamma och pappa kommer hem.


Kommentarer
Farfar

Jag vill tacka för att du plogade åt mig. Jag har inte ont i benen tack vare din plogning

2010-02-05 @ 22:43:11
Pelle

Jag vill också tacka för att du plogade så jag slapp bli så blöt :) Bra jobbat :))

2010-02-06 @ 09:12:47
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Jessica

Man blir ju så glad när man ser att det snöar idag också....

2010-02-06 @ 09:43:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0