9 februari

Idag så fyller Oskar 1 år =)
I morse så pallrade jag mig till skolan och satt där i flera år kändes det som innan jag äntligen fick åka hem. Det känns som om jag har något i nacken som gör att jag har ont i huvudet hela tiden, så det var inte så kul att sitta still i mycket ljust rum i flera timmar.

Sen for jag hem och tog tag i resväskan, så nu är den uppackad, är snart bara drygt 2 veckor sen jag kom hem. Passade på att lägga upp madrassen i sängen igen när jag ändå höll på och fixa och dona. När jag ändå var i städartagen så letade jag fram något som eventuellt skulle kunna vara lottpriser, så nu ligger de över hela golvet så madrassen hade lika gärna kunnat legat kvar. Men jag hittade TV-dosan iallafall och det var inte en dag förtidigt.

Ge mig sommar!



Kommentarer
Daniel

Grattar å hurrar honom!!!

2010-02-09 @ 22:49:25
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0