20 februari

Nu ska jag snart gå och lägga mig i en "dissekerad" säng och sova sista natten i mitt rum på ett tag. Jag frågade om vi skulle spela på hur många gånger jag ska ramla ur sängen inatt, men fick inget svar, vem vet jag kanske kan hålla mig kvar i den? Det borde inte vara någon risk att att madrassen glider ur sängen iallafall, för jag har ingen!!

Är sjukt sugen på att göra något nytt med mitt hår, så tror jag ska ta och boka en tid hos Linda. Dock vet jag inte riktigt vad jag vill göra, men det kanske hon vet =)


Kommentarer
Mamma

Om du ligger kvar så kanske vi ska sälja den andra delen så att du bara har en 90:s säng :P

2010-02-21 @ 01:18:56
Nettan

Va?? Ska du renovera rummet igen...tycker du ska prata med Linda, kommer nog att bli skitbra:))

2010-02-21 @ 12:47:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0