tisdag eller onsdag?

Just nu råder det total förvirring i min hjärna. När kommer farmor och farfar hem? Jag var helt bergis på att det var imorgon som de skulle komma till Sundsvall, men när man kollar på flyg från malaga så kommer det inget förns imorgonnatt. Jag borde ju veta eftersom det var jag som bokade flygbiljetterna, men det gör jag inte. Sen så säger något mig att de har tågbiljetter hem imorgon, men så är det nog inte heller, så de kommer nog hem på onsdag, men hur kunde jag tro att det var imorgon de skulle komma hem?

Aja jag inväntar ett sms från farfar med alla svar på.


Kommentarer
Pelle

Hehe! Ja, jag blev lite undrom igår då Anders sa att dom skulle komma hem på tisdag, när farmor sagt till Nettan att de skulle komma på onsdag! Men nu vet vi att det är onsdag kl 11:49 de kommer:D

2009-09-28 @ 15:45:05
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Nettan

Men herreje är det bara jag i hela släkten som har vetat hela tiden att dom kommer på onsdag...ni är nog dementa hela högen(utom jag, hihi)

2009-09-28 @ 22:53:02
Jessica

Det är min far som har lurat mig =O Eller så är det så att vi är dementa hela högen ;)Eller så är det bara du som lyssnar.

2009-09-29 @ 00:29:23
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0