Tacos

Jag hade glömt att slå på plattan så det var ingen fara på taket med köttfärsen. Typ som i söndags när jag skulle baka så glömde jag att slå på ugnen, då var det tur att Helen insåg att det är svårt att grädda något utan en varm ugn.

Idag så har jag och Vicki varit och kollat på mobiltelefoner, hon köpte en tillochmed, bara hoppas att hon är nöjd med den. Nu så håller jag som sagt på och förbereder inför middagen, tacos närmare bestämt. Sen blir det nog att försöka tvinga mig att läsa men framför allt att förstå någonting. Klockan sju är det Häcken - Örgryte och den hade jag tänkt snegla på faktiskt.

Nu ska jag skicka sms till farfar och sen göra guacamole!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0