Onsdag?

Jag funderar på att gå ut och gå i blåsten, men frågan är bara vart min tripp ska gå. En sväng runt sidsjön? En sväng till södra? En tripp till metso eller bara ett varv runt kuben? Hur som helst så såg jag att jag kommer få en monsterlön på fredag =O Det trodde jag inte om man säger så, men jag tackar och tar emot.

Det är ganska konstigt i sommar har jag tjänat dubbelt så mycket som på metso och det bästa med allt är att jag har tyckt att det har varit roligt också.


Ikväll så blir det att kika fotboll, Örebro - IFK Göteborg närmare bestämt, hejja änglarna.



Kommentarer
Ulrica

Vad bra att du har trivts hos oss på Västersol :)

2009-09-23 @ 12:38:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0