Snart helg

Jag är förvirrad, jag ringde nämligen infektion idag för att få ut vaccin mot hepatit B, men då sa hon att jag skulle höra med länshälsan om jag inte kunde ta hepatit samtidigt som tbc, men de kan inte hjälpa mig och säger samtidigt att man måste vänta 2 veckor mellan tbc och hepatit. Så nu står jag här utan vaccin och en infektionsklinik som inte vill hjälpa mig.

Men något positivt är att jag efter sju år och fyra bedrövelser tillslut fick tag på ROP, så nu har jag anmält mitt intresse.

Nu sitter jag och äter pepparkakor, jag tror snart jag har käkat upp två plåtar, så snart kommer jag nog inte må så bra längre. Pepparkakor och SOS Gute var en bra kombination.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0