Rubrik

Jag har städat mitt rum och bakat en kaka tills ikväll när de ska ha nå möte här hemma. Jag känner mig helt slut och helst skulle jag vilja gå och lägga mig nu, men det kan jag inte göra. Ikväll kommer det hända mycket olyckor ute, för det är knappt två grader varmt nu, och de kommer sjunka ännu mer tills ikväll. Samt att det har regnat hela eftermddagen.

Ifall någon undrar så hör jag gubben unders tv nästan bättre än min musik. Han kollar på ettan ifall någon undrar. Jag har volym 12 så han kan ju knappast bli störd av min musik. Det var förresten hos de det spikades imorse, jag mötte en elektriker(?) i trappen som tog ett stort andetag och sen gick han in.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0