Problem

Idag så har jag varit inlåst hela dagen. Eller rättaresagt vi upptäckte nu när mamma och pappa kom hem att ytterdörren inte gick att öppna trots att det var upplåst. Först trodde jag mamma drev med mig eller nåt, men det gjorde hon inte. Men eftersom min far är lika stark som hulken så lyckades han få upp dörren så att de kom in. Sen surrade han om att det bara var smulor, men vad som var smulor vet jag inte. Men imorgonbitti kommer det någon och kollar upp det där.

Ikväll så ska jag se Ullared tror jag. Om jag inte missminner mig helt så har jag varit där och ja tyckte inte att det var något speciellt, jag skulle vilja säga att det var skit. Men jag kan ha fel.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0