Blod

Imorse så vaknade jag 7:15 av att någon hamrade. Det var tur att jag skulle upp 30 min senare för annars hade risken varit stor att jag hade snetänt som fan och skällt ut mamma (som satt oskyldig på jobbet) eller någon annan. Min morgon blev inte som jag tänkt och jag känner fortfarande mig småsur och irriterad.

Jag åkte på sjukan och lämnade blod iallafall och hon skulle kolla hur mitt blodvärde såg ut nu, då det var extremt lågt sist 98, och man ska ha 120 som lägst för att få lämna blod. Kanske var dumt att ta blodprov den här veckan eftersom jag blir helt tom i bollen så fort de tappar mig på blod. Men jag får helt enkelt försöka göra det bästa av situationen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0