ALLT ÄR SKIT

Jag ligger och tänker och mår psykiskt dåligt, jag funderar allvarligt på att hoppa av skolan, jag känner att jag orkar inte med och med tanke på att den värsta veckan i mitt liv kommer till veckan och att exakt alla pratar om det, får mig inte att må bättre precis. Men jag har ju insett att grina hjälper inte, annars brukar det vara ett sätt att få ut allt, men inte nu. Det bara maler på, men vissa saker har jag bestämt mig för iallafall.

Behöver jag säga att jag mår jävligt dåligt över det här?


Kommentarer
Pelle

Eftersom jag inte vet vad som sker till veckan så tar jag inte åt mig över att vara en av de som tjatar om den!

Men livet går upp och ner, ibland är det på topp och ibland är det en dal,och när det är en dal så ska man använda sig av sina vänner och kära för att få stöd och kanske lite peppning, när man tror att man inte orkar mer så finns det otroligt mycket kvar att ge, kroppen är en fantastik skapelse som har oanade krafter, med hjälp och en knuten näve så kan man locka fram dessa krafter.

Och när livet är på topp, då har man kraft att hjälpa de som är nere i dalen.

Inte för att jag vet om dessa ord hjälper dig, men var aldrig rädd att fråga om hjälp vad det än handlar om.

2009-11-29 @ 15:56:16
URL: http://lokpelles.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0