MORGONPIGG

Nu så är jag på E4:an och vi är snart i Linköping tyckte jag att jag läste. Pappa och Emil ligger och soer i baksätet och mamma kör, och jag sitter fram och ska vara vaken och hålla mamma sällskap, men jag kände att jag blev så trött så jag var tvungen att starta datorn för att glömma bort att jag är så trött som jag är.

Det är väldigt lite trafik jag tror vi har kört om och sett 3 bilar på 14 mil. Kanske inte så konstigt, de kanske är vettiga människor som ligger hemma och sover vid den här tiden. Det är tur att det är ljust ute iallafall, annars vore det ännu jobbigare att tvinga sig själv att vara vaken. Min värsta trötthet borde ha gått över snart iallafall, hoppas jag för annars får jag göra som igår nämligen slå mig själv för att inte somna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0