Lampa

Idag så har jag tagit mig en promenad bort till farmor och farfar. Farmor höll på att steka kötbullar så jag anmälde mig frivilligt som förste provsmakare. Var riktigt skönt ute faktiskt, fast det är typ 4 minus.Håller på att ladda upp för att åka ut på ikea och köpa en lampa snart. För hemma vill man ju inte vara, min far är med död en levande, väntar bara på att han ska vräka ut sig några försök till ord eftersom mamma kör med elvispen hela tiden. Annat var det med mamma förra veckan hon kom hem vid fyra och uppe före mig. Nu måste jag tvätta håret för jag stinker köttbullar.

Ikväll är det knäckkokning 3000 som gäller, om det inte kommer något roligare förslag.


Kommentarer
stefan

hälsa pappa att thelma o jag var uppe 06.10 o kollade om barn tv:n hadebörjat

2008-11-22 @ 19:23:46
Jessica

Haha vill nog inte prata med han mer än i nödfall idag.

2008-11-22 @ 20:04:08
fabbopelle

Jag smsade till han och frågade om han var bakis, men jag fick inget svar på frågan?! så jag frågar dig istället. Är han bakis idag?

2008-11-22 @ 21:44:14
Kicki

Han säger att han inte är det, utan bara trött och lite snorig....

2008-11-22 @ 21:51:35
fabbopelle

HAHAHA ja det brukar heta så ;-)

2008-11-22 @ 22:19:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0