Mmh

Jag tror inte ens jag vill åka till Kina längre, kan nog vara bra att stanna hemma och spara på pengarna. Men det jag funderar mest på är hur jag ska stå ut här hemma, jag som är van att vara för mig själv på dagarna kommer få spunk om det är någon hemma. Det enda positiva med dett är väl att vi kanske måste sälja bilen och då slipper jag den fula blåfärgen.

Jag har varit nere i ett svarthål ett tag och just nu känns det som om jag sjönk ännu längre ner. Kommer nog aldrig komma upp härifrån igen.


Kommentarer
fabbopelle

Nu ska du inte måla fan på väggen bruden!

Inget vet hur det kommer att gå, så ödsla inte energi på något som inte är klart!



Hur gick det idag då? var det någon som stod bredvid dig när du hade axelskydden på dig? om så var fallet så var nog den personen förkyld ;) Det stank bra i bilen imorse tyckte jag! hehe

2008-11-25 @ 19:26:39
Jessica

Haha hela jag stinker vill jag lova :P Och det stank i bilen när jag åkte hem också, den hade legat i bilen fram tills vi skulle ha den. Alla småstank, för jag tror inte det var någon som hade ett skydd som inte stank :P

2008-11-25 @ 20:41:23
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0