Torsdag

Idag så hade vi historiaprov, det var inte upplagt så som jag trodde att det skulle vara men förhoppningsvis lyckades jag skrapa ihop tillräckligt med poäng. Kvällen har jag spenderat med att skriva en fysiklabbrapport har bara diskussionen kvar sen är jag färdig med den skönt! Har även provat en massa kläder som jag kan ha på mig imorgon när vi ska ut i skogen och vandra, uscha.

Har letat reda på en massa inofrmation om det också eftersom vi ska hålla en liten redovisning om det imorgon uppe på berget så kan det vara bra om man har någon aning om vad man surrar om. Har hunnit med att fixa lunchen till mig och Joss imorgon, så om jag får säga det själv så tycker jag att jag har hunnit med ganska mycket ikväll eftersom jag inte slutade förns klockan 18 och var hemma vid halv sju eller något sådant.

Nu ska jag ta och bege mig mot sängen och sova innan jag ska ut i skogen, uscha det kliar redan av utslag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0