Torsdag

Idag så hade jag ett kemiprov på västermalm, sen åkte jag på stan och tog latte, vi spenderade nästan 2 timmar där tills det var dags för mig och Olivia att gå på lektion på hedbergska. På serveringen så flamberade vi :P hehe det var roligt men läskigt och jag luktar typ os eller vad man ska säga.

Efter skolan kom på pappa och hämta mig och då åkte vi ut på ikea och köpte en massa grejer till vardagsrummet. Det var dock lite för tungt för mig så jag hörde av mig till den långe och starke Emil, han bar upp allt på ett finger och sen skruvade han ihop skåpet också.

Sen har jag plockat in allt i skåpet och glömde helt bort att jag inte har ätit någon middag så får se om det blir någon nu eller om jag helt enkelt struntar i den.


Kommentarer
Ulrica

Vad har ni nu köpt? Vad är det för skåp?

Nyfiken i en strut :)

2008-11-14 @ 08:34:47
Jessica

Hehe du får fråga dina barn, för de åkte på att hjälpa till att bygga :P Nämen bild kommer nog här sen när allt är klart.

2008-11-14 @ 20:50:54
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0