Snöslask

Idag blev jag väckt vid halv tolv då var det bara att klä på sig och skjutsa hem grabbarna till Indal. Det var bland det hemskaste jag varit med om på länge. Hela 86:an var spårig och as halt. Trodde jag skulle åka i diket flera gånger men jag kom hem tillslut iallafall och bilen är hel.

När jag kom hem så bar jag och pappa ner tv-bänken till bilen och åkte bort med den till farmor och farfar. Jag kommer att ha blåa knän efter den turen iallafall, bänken var i vägen när jag skulle gå framåt. Sen så hade vi familjeråd, om vi skulle flytta dvd-filmerna eller inte, jag tror vi kom fram till att de ska flyttas.

Ni får inga bilder på vardagsrummet än, för vi måste fixa barskåpet först, det ska nog förhoppningsvis fixas imorgon, men nu måste jag bädda min säng (om inte pappa redan gjort det) eftersom det snart kommer främmande hit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0