Skogsmulle

Idag så har jag varit i skogen med min underbara klass. I skogen trivs jag som fisken i vattnet och jag tycker det är så mysigt när man får barr och annat i maten.

Det var då inte riktigt sant, men kan meddela att det inte var så jättehemskt som jag trodde. Det tog 2 timmar att gå upp till asphyddan men bara 20 min att gå ner, detta berodde på att susanne var  pratglad  av sig. Hade inte ont i huvudet alls när jag var ute och inte täppt i näsan heller, men så fort jag kom hem så slog det till.

Kan meddela att jag fastnade med min sko i ett lerhål eller vad man ska säga, jag fortsatte att gå men inte min sko, den satt fast där. Så Lindgren fick komma och dra upp den och sen försöka knyta upp den leriga skon innan jag slutligen kunde stoppa in foten i den igen, sen åkte vi hem.

Ska ta och byta om nu, man känner sig inte så fräsch om man säger så, sen ska jag åka på hockey.



Kommentarer
stefan

eftersom du känner frisk när du är ute i skogen samt att du tycker om barn så skulle du bli en perfekt skogsmullefröken!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-07 @ 18:26:16
fabbopelle

Tänk dig lite skägglavssoppa och tallbarrte, det är grejor det ;-) sedan sover du sked med några snygga killar, då kommer du att älska naturen ;-)

2008-11-07 @ 18:30:33
stefan

ta med emil också,han kan behöva komma ut i det gröna

2008-11-07 @ 19:26:20
Jessica

haha men jag mår nog dålig psykist när jag är ute i skogen.

2008-11-07 @ 21:33:18
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/
Jessica

Haha lät inte gott, vad är det för killar då? en älg eller varg eller något annat hemskt djur? :P

2008-11-07 @ 21:34:06
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/
Jessica

Förresten tror jag inte att någon skulle våga skicka iväg sina barn med mig i skogen, för jag har ju gjort det stora misstaget att gå vile på norra berget! samt att jag tror att hundar är lik eller älgar när de vistas i skogen.

2008-11-07 @ 23:26:18
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/
Anonym

inte lätt att stava när man ska kommentera sina egna inlägg? någon som verkar desperat efter kommentarer? :O

2008-11-08 @ 22:54:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0