Regn

Idag blev skoldagen längre än vad den var tänkt att vara. Imorse så hade vi kemi och roy var borta =) så vi hade Barbro istället, vet inte om vi gjorde så mycket egentligen sen hade vi fysik och där gjorde vi inte många knop vill jag lova, gjorde 4 uppgifter och var ut och pratade med Eva.

När klockan slog strax efter 13:00 så var det dags för mentortid, den längsta i historien tror jag. Vi surrade om Roy i typ 30 min och sen vagant i 20 min och julskyltningen i 20 min, sen snackade vi en massa skit i 10 min till. Trodde att det skulle utbryta ett krig där ett tag men så blev det inte.

Tror inte att vi kom fram något inför vagant iallafall, men till julskyltningen så bestämde vi att jag skulle fixa muggar och skedar och att alla skulle koka knäck och baka matbröd, tror jag ska flörta med Ulrica där och se om man kan få hennes recept. Sen for jag och Joss hem och kollade på pearl harbor, så nu har vi börjat med arbetet iallafall dock vet jag inte om jag blev nå klokare av det. Borde börja med serveringen också men jag orkar inte riktigt det än, gör det imorgon istället, då jag har hela dagen på mig.

Tror jag ska ta och knäppa kort på tv:n och det nu.



Kommentarer
carro

nu får jag ångest!! jag oorkar inte plugga serveringen! haha,hoppas han är snäll med provet:D

2008-11-18 @ 22:30:10
Jessica

Haha lugn Carro jag har inte pluggat en sekund än så du kan vara lugn. Jag hoppas också att han är snäll med provet så jag slipper plugga ihjäl mig imorgon för det kommer jag inte orka.

2008-11-18 @ 23:13:22
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0