Öka

Idag efter skolan så var det bara att slå på blåljusen och åka hem. Anledningen? Min kartläsare var skitnödig. Nu har jag precis fått i mig lite mat sen ska jag hjälpa pappa att sätta upp listen som jag betsade igår. Efter det ska jag ta mig i kragen och läsa lite historia, men det är inte alltid allt blir som man har tänkt sig.

Imorgon så har jag en lektion kemi, och då skulle vi få igen proven så jag funderar på om jag inte ska ta och bli kvar på spa. Hade mitt sista mentorsamtal idag och Carina tyckte att jag verkade stressad, nästan lite för stressad så hon tyckte jag skulle snacka med en stresscoach innan det gick förlångt.


Kommentarer
Anonym

inte lätt när nöden kallar..

2008-11-05 @ 15:45:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0