Måndag

Vill börja dagens inlägg med att säga grattis till Olivia som tog körkort idag, GRATTIS. Nu är det väl bara 5 stycken kvar i klassen som inte har körkort, varav en inte får tar det än, men resten hallå sätt lite fart!

Har hunnit med mycket idag fast klockan bara är barnet, har varit på stan och köpt gitarristen 2, vet inte om det var rätt bok men grön var den iallafall, har varit ut med den till metso och nu ska jag snart gå in i kemins värld men funderar på om jag verkligen kommer att fatta någonting om jag läser, men det känns ändå inte som om det är någon idé att försöka lösa lathunden själv heller för jag förstår inte ens frågorna, det är bra va?

Återkommer nog ganska snart då jag har lessnat, brukar gå ganska fort, 50 sidor kemi mumsigt.



Kommentarer
Emil

känns som en pik...

2008-11-10 @ 21:14:33
Jessica

Du ska väl vara stolt att du är den enda som inte fyllt än, för du kan ju faktsikt säga att du faktiskt inte får.

2008-11-11 @ 09:29:37
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0