KNÄ idiot jävla PER

Herregud vad jag hatar Knä-Per, vad vill du egentligen? Hur jävla dum är du? Näe fy fan för dig, hatade dig redan på dramatiden men nu rann bägaren över, IDIOT skulle man snällt kunna kalla dig.

Kemin gick bra idag, kan inte påstå att vi gjorde så jävla mycket förutom fick tillbaka proven, ½ poäng från VG, det kan man kalla TÄRT. Efter skolan åkte jag och Joss till bosvedjan där vi nästan blev ihjälgasade av en gammal merceders, som tur kom mamma springade så vi överlevde.

Nu ska jag snart sätta igång med pluggandet (ett jävla tjat jag vet), känner att det börjar brinna i knutarna nu, tror aldrig jag varit ute så här sent med att börja plugga, räcker med ett g i den kursen för jag lär inte behöva använda den senare i mitt liv.



Kommentarer
Anonym

ÅHHH PÄR! Otroligt ickepopulär han är hos mig nu..

2008-11-19 @ 17:07:03
URL: http://lnolin.blogg.se/
viktoria

men fröken sandström då.. vilka ord ;)

2008-11-19 @ 17:23:43
URL: http://viktoriias.blogg.se/
fabbopelle

Hocken fan är pääär?? Ett päron? en Pärskalle? eller en pära?

2008-11-19 @ 17:31:24
Anonym

Äntligen en som du hatar mer än mig kanske =)



Och lisa försök inte sno mitt namn...

2008-11-19 @ 17:39:25
stefan

en gammal timråspelare??????????????????????????

2008-11-19 @ 18:00:00
Jessica

Per är en person som är dum i huvudet och har klagat lite för mycket på domarna i vagant och jag sen hatar jag han ser förut också, tror ingen gillar han just nu. Man skulle kunna säga att han är en pärskalle.



Men vicki om du visste vem han var så skulle du också hata han.



Haha och varför skulle jag hata dig?

2008-11-19 @ 18:18:13
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/
Frida

Kan du inte skriva ett lite mer utvecklat inlägg om vad du önskar dig :P Tex, vad är en duschgrej som byter färg eller vad det stod? och vilka smågrejor behöver du? Vore som toppen att veta de :D

2008-11-19 @ 18:47:52
URL: http://fridaahlinder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0