Give a little bit

Har MQ´s reklam på hjärnan!
Har så jäkla ont i revbenen så ibland överväger jag att sluta andas. Jag lär dock inte ha lika ont som han som Sebbe krockade med som bröt fem revben, så jag får se det positiva i det. Har kollat på alla veckans avsnitt av Andra avenyn nu, men jag vill att det ska bli nästa söndag så fort som möjligt så jag får veta hur det går.

Ska nog ta och sova nu, för om det inte är för blött eller blankis imorgon så har jag planer på att gå till skolan, vore skönt att få rensa hjärnan innan jag ska redovisa, tur vi går ut som nummer tre eller något så vi kan slappna av resten av dagen och veckan för den delen. Sen längtar jag tills jag kommer hem imorgon för då blir det SAFFRANSKAKA =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0