Ge Skåne till Danmark

Om vi hade gett Skåne till Danmark så hade vi aldrig haft den mest värdelösa av alla värdelösaste domare idag. Bosse Kull hade fan kunnat gjort det bättre! Iallafall så var domaren var ute och cyklade totalt, tror inte ens han var här i norrland, han var nog kvar hemma i Skåneland. När tillochmed Alvbåge, som aldrig brukar klaga på domaren, säger att domaren inte var bra då ÄR domaren inte bra.

Som sagt giffarna förlorade och jag vill påstå att det berodde väldigt mycket på domaren och för att de inte satte sina chanser. Giffarna hade flest lägen och de var nästan värda en vinst, men så kommer negern med blonderat hår (som förövrigt är det värsta som finns, så jävla fult.) och gör mål. Nu är superettan mycket närmare vill jag påstå. Hur som helst nu ska jag inte haka upp mig på det för då kommer jag snart bli så arg så att jag säger för mycket.

Innan matchen såg det ut så här, och det var ju bara synd att de inte sköt domaren!


Kommentarer
Anonym

är det bosse som står där i blå mundering och låtsas vara soldat för en dag ? :O

2008-11-02 @ 19:10:18
Jessica

Hahah man kan tro det va ;)

2008-11-02 @ 20:10:20
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0