Farsdag

Igår så lyckades jag få 3 st överfulla garderober till att bli 1½. Jag är ganska stolt om jag får säga det själv, sen fick jag undan pappas glödlampor också, men just nu har jag ett problem, vad ska jag stoppa in där det finns en massa plats? Måste jag köpa nytt eller? :P

Jag har varit och bytt mina stövlar, tror jag är inne på mitt sjätte par på fem veckor. Har även hunnit vara en sväng till morfar eftersom det är farsdag så var vi dit och fikade, min käre far han fick ingenting av mig, men jag lovar att jag ska försöka vara snäll idag, men det är dock inget jag kan lova.

Nu ska jag ladda upp för att se giffarnas sista match i allsvenskan på väldigt länge.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0